Subject: FW: Õhtuleht - riigikogulane ja lekitamine
From: "press - AKI" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 11:44:19 +0300

From: Marvel Riik <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 25, 2025 9:55 AM
To: press - AKI <[email-masked]>
Subject: Õhtuleht - riigikogulane ja lekitamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Marvel Riik Õhtulehest. Kui riigikogulane lekitab riigikogu AK
töödokumente, jääb sellega vahele, siis talle ei järgne saadikupuutumatuse
tõttu üksiku tagajärg, st teda ei saa võtta mingilgi moel vastutusele?
Jutt käib konkreetselt Martin Helme lekitusest ajakirjandusele.
Töödokument puudutas riigisaladusega kaetud riigikogu lauaõppuse
järeldusi. Dokument ise kandi piirangut:

allikas:
<https://www.postimees.ee/8326730/plaan-kriisi-ajaks-riigikogu-liikmetelt-
voetaks-puutumatus-keelataks-riigist-lahkumine-ja-salastataks-istungid>
https://www.postimees.ee/8326730/plaan-kriisi-ajaks-riigikogu-liikmetelt-v
oetaks-puutumatus-keelataks-riigist-lahkumine-ja-salastataks-istungid

Seega, rahvasaadik võibki, kasvõi avalikult oma nimega, AK dokumente
lekitada?

Lugupidamisega

Marvel Riik